maandag 22 augustus 2011

Pilates oefeningen

Leuke oefeningen waar je sterker van wordt. Dat vind ik altijd wel leuk. Ik ben geen sportschool type die probeert om uit zijn shirtje te barsten. Dat is niet voor mij weggelegd. Wel vind ik het leuk om sterk te zijn, gewoon sterke spieren.

Zwemmen is daarom voor mij erg belangrijk, en dit doe ik dan ook bijna dagelijks. Sinds kort ben ik allergies geworden voor chloor, en mag ik van de dokter nog maar een paar dagen per week het zwembad in.

Om mijn lichaam toch sterk te houden ben ik op advies van een vriendin begonnen aan pilates oefeningen. Er is op internet veel te vinden over de methode, echter kwam ik op de volgende site veel handige tips tegen.

pilates oefeningen

Veel informatie over deze methode, de moeite waard om even een kijkje te nemen dus!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten